onsdag 3. november 2010

Verdier

Min forretningsidee er en totalleverandør innenfor event. Jeg vil operere som en grossist med flere underleverandører i mange kategorier, som er alt fra catring til stylister. Jeg gjør det enklere for kunden ved å gi dem et samlet produkt med en samlet pris til en perfekt kvalitet.

Jeg gjør at det er mulig for kunden å ha en 8 til 16 jobb, tre hunder og 2 barn - å kunne invitere til fest, selv om tiden er knapp. Jeg gir muligheten til den giddelause eller til den
som ikke vil ha den lille vin kvelden hos seg selv. De kan ha muligheten til å arrangere et annet sted eller få noen til å arrangere det for seg. Dette tilfører samfunnets mennesker mer tid til å kunne ha sosiale sammenkomster, det gir muligheten til å arrangere et fullkomment bryllp; til tross for stram tidsplan og det tillater selv den mest giddelause å kunne ha sin egen fest.
Og ikke minst gir det kunden mulighet til å nyte festen, bruke tid med familien og kunne få med selg det som blir sagt i foredraget. Det gir mindre skilsmisser, mer tid med barna,
et våkent firma og nok et vellykket lag!

Det skal være lov å nyte livets gleder - til tross for liten tid, som stadig blir mindere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar