onsdag 3. november 2010

Spørr 10 på gata

Jeg presenterte min idee for



Anja Tronstad 23 år… "Jeg har ikke hatt behov for det enda, i og med at det eneste jeg arrangerer er vors og små sosiale sammenkomster. Men jeg likte ideen veldig godt når det gjaldt det å servitører og kokk hjemme til festligheter".




Trond Gammen 42 år.. "Jeg har faktisk benyttet meg av BestCompany i forretningssammenhenger og har vært veldig fornøyd med det. Det er jo mye konkurranse for deg, men det å kunne prøve å spesialisere seg litt mer til det private kan være lurt ".

Petter Møller Pettersen 37 år.. " Jeg liker å gjør det meste selv hvis jeg skal ha det i privat sammenheng. Men hadde kanskje vært litt deilig å slippe å lage mat i mange timer, og får noen til å servere det.. "


Olav Daabous 25 år .. "Ja! Det var lurt! Jeg elsker å være gjest i mitt eget selskap. Er det dyrt?".






May – Britt Bråthe 39 år.. " Jeg feirer ingenting. Så det har jeg ikke behov for"


Mette 53 år.. " Jeg bor på Evje, så der har vi en mann i bygda som har et slik event byrå. Det bruker vi alltid. Han har slike standup show, catering og bartendere."

Anita 48 år .. "Det koster jo litt, men hvis du leverer en ferdig pakkepris på forhånd er det jo veldig lett for kunden".




Jan Åge Nilsen 46 år.. "Har du ett visittkort?"

Jeanett Torkildsen 27 år.. "Joa, jeg har jo arrangert bursdager og sånn på nattklubber. Gjør dere det også? I såfall er jo det genialt! "

Aasmund Lund 53 år.. " Veldig bra idee. Jeg benytter med av slike tjenester når jeg arrangerer. Dette på grunn av tidsbesparelse og rett og slett ork".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar